var försiktiga tjejer !!

ngn random kille fråga om jag ville med på modevisning med honom ... asså det skulle ju vara skit roligt att gå på modevisning eller hur ?
iaf om man är intresserad av sådant vilket jag VERKLIGEN är !!
men sen började jag tänka ... varför bjuda en random tjej från nätet ...
sen fick jag upp äckliga tankar i mitt huvud och kom på vänta lite jag är sjuk och kan inte gå någonstanns...
så jag sa att jag var sjuk osv men att de hade vart kul ... men frågan är hur kul de hade blivit egentligen ?
vad hade hänt ?
blääääää ... men han kan också ba va en snäll kille (A) eller ?
var försiktiga iaf tjejer :)
minns en gång när jag var 15 så erbjöd en kompis kompis ifrån nätet mig ett modelljobb och jag blev ju jätteglad ofc ?
men så missade jag uttagningen eller vad de nu var och han var sur osv och bad mig skicka kläder på mig i underkläder ?
då bad jag honom dra åt helvete kunde ju lika gärna skicka in bilder till en argentur och se vad jag fick för svar ist för att uttnyttjas på det sättet ...


Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0