New handbag

Hej alla söta läsare !!

iaf ni som finns kvar haha : )
minns seriöst inte senast jag satt vid denna datorn eller senast jag bloggade ...
jag ber om ursäkt men har funderat på att lägga ner så har väl haft en viss effekt på mig ...
livet känns slappt och skönt nu : )
jag är med i playaheads event team btw känns riktigt nice och ska försöka vara med där så länge som möjligt ...
kan leda till andra möjligheter : )
jag har även funderat på att faktiskt godta erbjudandet jag fick och flytta ifrån Sverige till Amerika och bo med min moster medans jag studerar ...
sen kan jag ju flytta ut och skaffa eget typ : )
men vet inte riktigt om jag ska göra det ...
ödet får bestämma det : )
kom på att ni inte sett mina födelsedags presenter : /
fixar det så fort som möjligt  : )
fick även en söt liten handväska när jag kom hem idag ...
Thank You Mummy !! <3



pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok..tack..=)

ha en skön kväll.

Kramis

2009-03-14 @ 18:14:43
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0