konstutställning

blääää känner hur slut jag är : (
jag tog energi tablett i söndas kväll så jag var uppe till halv 4 då jag däckade men vaknade runt 6 halv 7 ...
tog en energi tablett då också ...
så skulle jag till skolan sam lektionen höll jag på att somna ...
vi har fått en ny lärare som är jättetråkig ...
saknar redan Hasse : (
direkt efter skolan så mötte jag upp Alex ( Kudde )
vi drog till östermalm och skulle titta förbi hos hans mammas jobb men hon va inte där ...
så drog vi in på pressbyrån och tog kaffe , eller jag tog en stor latte som han tyckte om : )
så åkte vill till djursholm där hans mamma hade konstutställning ...
hon är sååå duktig : o
ville sså ha en av tavlorna men vet inte riktigt vart jag skulle ha den ...
eller hur jag skulle kunna lägga ner 2100kr på en tavla ...
kanske gnälla på mamma ...
men den lär ju vara såld nu ...
påvägen hem så kände jag hur jag började bli trött igen ...

jag tänkte att jag skulle äta något då jag faktiskt bara hade käkat frukost klockan 7 och sen levt på en loka under skol dagen och resten av dagen levt på en stor latte ...
kom hem runt 8 tror jag ...

så jag käkade och var pigg i 30min sen så höll jag på att somna igen ...

till slut runt 23 så däckade jag, men blev väckt av Gizza och efter det var jag pigg igen ...

runt klockan 1 halv 2 somnade jag då jag kände att jag var lite trött så valde jag att gå o sova ...
blää säger jag bara mår inge vidare av det hela ...
idag ska jag dock träffa Gizza direkt efter skolan har så mycket denna veckan får ont i huvudet ...
jag fick ringa och sjukanmäla mig nu så att jag bara går på Ledarkunskaps lektionen senare eftersom att vi har redovisning så ska sova nu sötnosar vi hörs senare ikväll : )

pössz ,... // Caaamii


Kommentarer
Postat av: Roxanna

Okej vadårå? :(



Samma här, har mkt jobb och så :/ Men that´s life! hehe

2009-03-10 @ 10:21:03
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Maria

ok..bra att det redde ut sig..

Bara bra..

din då?

Kram på dig..

2009-03-10 @ 10:52:18
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Har du testat den nya glassen, magnunm? :D

2009-03-11 @ 22:25:28
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0