ex, nya killar , koreanska, BK&Donken

i Fredags så var jag ute i stan med Sofie , Elon och Carla ...
vi satt i Burger King och snackade och chilla ett tag ...
sen skulle de dra hem så vi sa hejdå sen kom Barbara efter henne kom Tani och en vän till henne ...
sist men inte minst kom Daniel : )
jag märkte det inte riktigt själv men jag blev ganska glad : )
så drog Tanis kompis och vi stack till Donken ...
kändes lite luffigt men whatever vi hade roligt men Daniel verkade lite utanför ...
ville snacka med honom men Barbara var på oss alla hela tiden , som vanligt : ) <3
så drog Sofie så skulle jag dra ...
så kom Barbaras kompis Danny med några polare och vi hälsade och så ...
han var bara för söt asså !!

så tog jag tåget åkte runt i 40min och hamnade i Skärholmen...
tog en liten promenad till det gammla huset och sen ringde Plutten mig ...
vi träffades hos honom ...
jag blev förvånad, chockad han var så annorlunda ...
han var lugn och mycket biffigare och ja han såg inte lika snygg ut för det första ...
men det var helt okej att vara med honom ...
han var trevlig men jag insåg att det aldrig kommer bli något mer än vänskap mellan oss ...
sov över hos Barbara och idag drog vi till hennes koreanska skola där det finns en jäkligt snygg koreansk kille i hennes klass !!



pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Rebeccas bloppis

Hej hej!



Vill göra lite "reklam" för min bloppis. Tror du skulle hitta något. :-)



http://yourpersonalshopper.blogg.se/



Kram!

2009-03-14 @ 21:05:22
Postat av: Jackeline Perez

Ja de är goda =) bor du skhlm?

2009-03-14 @ 21:34:15
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Maaai

haha vadå koreansk skola xD e barbara koreansk?:S haha

2009-03-16 @ 10:12:46
Postat av: Roxanna

Okej vad skönt att du börjar känna så igen :D Hihi.. nu kommer våren snaart!! :D

2009-03-16 @ 13:20:05
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0