barbara är chilenare !!

Hejje alla älsklingar !!

har fått frågor angående om Barbara är korean ...
nej hon är en väldigt stolt chilenare ...
men hon tycker koreanska låter roligt och därför går hon på koreanska skolan ...
jag ska också börja där tror jag men är inte riktigt säker ...
hihi jag har 11 läxor att göra och 6 omprov haha känner mig inte så duktig asså : )
men ska försöka göra så många som möjligt idag så att jag kan förbereda mig för proven och vara med i skolan hela veckan : )
ska även besöka sjuksköterskan under veckan måste kolla upp min längd och det där och sen snacka med henne lite om några problem som jag har : )

men nu älsklingar ska jag plugga och käka choklad vi hörs om en stund

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Maixx

har du gått o blivit för lång? xD

2009-03-19 @ 09:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0