wiiiie fick sitta modell :D:D

hejja alla sötisar !!

gissa vad :D
gissa gissa ... !!
haha idag fick jag sitta modell för en tjej som går en make-up kurs på mist var mega roligt hon var ritkigt snäll och jätterolig att prata med och att bli sminkad av och vi samarbetade bra :)
så hade hon en lärare som har sminkat miss world och grejer han är verkligen jätteduktig märker om något är fel och vet eaxkt hur du ska göra fanns en kvinnlig som inte var ritkigt lika skicklig :O
jag missade däremot svenskan och historian som jag försökte hinna till !!
men det var verkligen värt det men hon glömde fota mig ...
booo ... !!!
men skrev upp mitt mobil nummer så att de kan ringa mig om de fattas folk någon gång :)
haha fick visst några tagges så loggade in på min sida och tittade på mina vänner :)
jag har 218 vänner var av 8 tjejer och 210 killar xD
det fick mig att fundera lite haha xD
btw tror att det blir ig för min del på proven jag gjorde idag fail asså fattade NOLL !!


ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Katja

det var jättegott :)

2009-01-14 @ 14:30:24
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Sv: Tackar :)

2009-01-14 @ 15:38:04
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0