w00000000t !!??!!

Fick nå hatkommentar tror jag , vene !!
fattar inte ens vad människan snackar om :S 
om någon av er fattar eller om du själv anonym kan skriva igen snäll förklara för mig ...
du kanske syftar på " vågat erkänna det för mig själv nu senare i livet men ajg föredrar killar men kan ju visserligen digga vissa tjejer men vet inte riktigt om jag skulle klara o vara ihop med en isf skulle jag verkligen behöva älska henne ... " ?
eller det kanske var riktat emot " Kim " ? 
Iaf här har ni det :) 
fattar ni ? 

Kim om min sexuella läggning:
Hej jag tycker att det är toppen att du vågar vara öppen om din läggning även fast du inte är homo men ändå. Jag tror att det är många som tror att bara för att man är bi så är man lebb eller bög och så men så är det inte. Man går inte efter allt och alla bara för att man kan tycka om någon av samma kön. Jag älskar din blogg men kan inte du ha en frågestund skulle verkligen vara toppen :)

Anonym om min sexuella läggning:
seriöst, du säger massa saker som e väldigt störande. säg en enda tjej som festar eller har ett socialt liv som inte hånglat med en tjej, o man behöver nt vara lebb för d, alla tjejer kollar in andra tjejer, med avund eller med avsky. ibland kan man bli kära i dem för att dem e så fina, helt enkelt att man e avundsjuka för dem. sluta upp.

Okej anonym jag tycker det är störande att jag inte fattar vad du snackar om vet du det själv ?
Vad är det du anser vara störande som jag skriver om ? 
Jag har ändå inte bett dig läsa det :)
Jag har inte sagt att man är lebb för att man har hånglat med en tjej ?
JAG ÄR INTE LEBB !!!
Jag har bara gått ut med min läggning vilket är ett ganska stort steg för mig spec då jag faktiskt är kristen och troende.
Jag kan nämna ett par tjejer som festar eller har ett socialt liv som INTE HAR HÅNGLAT MED EN ANNAN TJEJ !! 
Alla tjejer gör inte det fattar du väl själv ?
Jag fattar då verkligen inte den sista raden du skrev "
ibland kan man bli kära i dem för att dem e så fina, helt enkelt att man e avundsjuka för dem. sluta upp. " 
Hahahaha serri vaaaaaaaaa ??!!??
Blir du kär i tjejer för att de är så fina och du är avundsjuk på dem ?
Det låter ju inte ens det minsta vettigt xD
du kanske borde satsa på att gå en svenska kurs du verkar behöva det ? :)

pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0