TBX FRÅN RYSSLAND !!

Hej alla underbara !

ne det är inte jag som är tbx ifrån Ryssland utan min morbror :)
han studerar där så att han kan vara läkare i hela världen och inte bara i Sverige :)
fick två presenter choklad som är döööö god och en sån där docka som har en massa dockor i sig :D
de är såååå söta blev mega glad :)
de där dockorna är dyra men iaf :/
idag har det inte hänt så mycket är väldigt upptagen med att plugga och rita måste ha klart 9bilder från grund och botten och 5 som jag börjat på tills på fredag typ ...
sen har jag 4-6 prov den 13 eller nå har skrivit upp mig på 4 men vene kanske blir mer så ni får ursäkta ...
jag mår däremot i stort sätt bättre är lugnare men så jäkla uttråkad haha ...
de ska sälja pappas hus :(
jag sa till christel ( min syster ) att det ända jag skulle vilja att hon spara är en sak som är till minne av att pappa var med och byggde ett hotel i Tanzania och sen två mindre tavlor han köpte när han var i Irak eller Iran minns inte ...

så ska det vara två till frisyrer på hur jag såg ut under 2008 men men inge spec :)

ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: KLARA

Hey just nu i min blogg kan man anmäla sig till att få vara en av dom 6 nominerade till februaris blogg ! Jag väljer ut 6 st ! Kramar

2009-01-05 @ 22:49:34
URL: http://klaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0