fort att förstöra mig bara :)

jag tycker att det är så roligt hur folk ljuger för mig låtsas att man betyder något och bakom ryggen på en så gör de saker som man själv inte förstår sig på ...
jag må vara seg men jag är ta mig fan inte korkad ...
är det så svårt att bara välja något och låta någon vara palla hålla på med en massa fucking lögner på en massa andra lögner det är bara så himla patetiskt ...
eller mina girlz som säger att de alltid finns där för mig :)
naaw gulli gull ...
fuck u all för det är serri rena rama bullshit ...
jag finns ALLTID där för er men ni finns för 1-2 gånger av 5 ...
det är så jävla lågt att man är en sån underbar person ibland ...
så jag har kommit på att mina girlz sårar mig minst lika mycket som mina boyz om inte mer spec när de har " luft "
så från och med den 19 Januari till och med den 2 eller 9 Feb ska jag inte vara med någon av mina girlz förutom tre stycken som jag är med dagligen som finns där för mig när jag behöver och är ett stort stöd ...
B , K , E : de är de ända jag ska vara med ...
så killar njut av detta ni med :)
nu ska jag fan bada och sen plugga och kanske ringa min älskling


ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0