sportlov snart !!

Ja alla sötisar  redan sagt hej så ska inte säga det igen : )
på onsdag fyller jag år !!
längtar men mamma är sur på mig så vet inte riktigt om jag längtar så mycket ...
måste hitta pappas nya nummer också så att jag ringer och säger hej annars känner ja mig verkligen dum asså ...
gör redan det ...
under sportlovet ska jag iaf plugga en massa och vara med Kudde, Sami och hennes mamma ska på SPA : )
så kommer inte vara med henne överdrivet mycket men ska iaf vara med henne såklart : )
avis vill också på SPA haha : )
jag ska leta systemkamera och göra en fin liten inköps lista på saker som jag vill ha och är i behov av ...
eller ne saker jag kanske önskar mig i födelsedagspresent ? : )
esh lär väl inte bli så många presenter detta året dock ...
vi får se men iaf kolla systemisar och kanske en kjol och lite smått och gått till mitt nya rum och sängen : )

nu ska jag iaf bada hörs senare ...

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Mm gamla men bra :) lugnt hos mig jobbar :)

2009-02-19 @ 11:08:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: emmah

okeej lägger till dig också :)

2009-02-19 @ 11:15:37
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0