Something Behind ?

Hejsan!
Vi har nu datum för våran nästa spelning på fryshuset!
Den 1 maj klockan 23:00, biljett kostar 90kr, vid dörren 110kr.
Vill du komma och se oss? stötta oss? då är det bara att säga till, för då har vi biljetter!
Man röstar på minst 2 band utav 10 och 2 band går vidare fråm semifinalen till debaser medis!
Hoppas vi ses där!

// Something Behind

ja, vad ska man säga ...
jag har röstat på dem på någon sak och stöttat dem :)
men jag har aldrig hört dem : O
om jag inte har något annat för mig den 1 maj så ska jag nog släpa med mig Kudde eller Sami dit :)
någon ska då fan med mig iaf :)
hoppas man ser någon av er där hade vart toppen bara skrika cami om ni ser mig eller jaga mig haha xD 
vet ju inte riktigt hur alla ni ser ut men ni vet hur jag ser ut så :) 

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0