SKHLM

Hejje alla sötisar !!

hur mår ni idag ?
jag mår toppen ska åka in till SKHLM nu : )
för er som inte vet vad det är så är det skärholmens centrum ska inte dit da men till skärholmen iaf : )
lämna en räkning och sitta och glo medans mamma fixar till sig ;D
sen ska vi åka in till skanstull och käka och så : )
undrar vad som händer imon ...
tror att jag kommer vara själv nästan hela dagen : (
och så är det min födelsedag ...
känns lite tufft aldrig vart så tidigare ...
Sami åker till spa;et idag hon sa fel till mig haha ...
så kommer hon hem imorgon : )
och Kudde är sjuk , min moster jobbar ...
sen finns det inte någon mer jag vill vara med förutom mamma ...
vet inte vad hon ska göra : o
men nu måste jag rusa så jag hinner med tåget : o
saknar att ha rakt hår btw !!
hejdå älsklingar !!
pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0