så elakt !!

ne fyfan säger jag bara : (
nu e jag fan bara mer ledsen ...
har längtat såååååååååå mycket tills lördag för då skulle min moster jobba o ja o kudde skulle vara med varandra typ hela dagen ...
allmänt mypys liksom ...
men så säger mamma att hon ska vara här på helgen ne fyfan vad jag blir upprörd ...
jag älskar min mamma såklart och älskar att vara med henne men jag saknar kudde så jävla mycket !!
blir väl att plugga hela helgen har ingen lust att göra annat ...
ne över reaktion o depp allt i ett : (
annars har det inte hänt mycket idag sov till klockan 13 och skrev upp typ 30min senare har jag för mig ...
fixade " frukost " FLINGOR !!
så himla gott, älskar flingor : )
sen käkade jag två mackor och drack lite te runt klockan 15 ...
och mamma hade datorn så jag kunde inte blogga ...
imon ska jag gå till sjuksköterskan så hon kan undersöka mig lite och se vad det är för fel på min hals ...
så får vi se om hon ger mig ett intyg om att gå till en läkare eller nå medicin ...

känns som om någon har tryckt ner en pingisboll i halsen på mig eller typ att högra sidan flyttat in sig mot vänsta och blockerat lite ..
bläää sååå ont när jag ska äta men det var värre igår så kanske blir frisk imon : )
då ska jag göra ett matte-prov som jag inte pluggat till ...
wiiiie va härligt ...
ha nu kommer kudde på förslag på hur vi kan lösa det där med helgen ...
antingen kan vi dra till timpan ( hans vän ), eller så får jag vara hos honom vid 20 ...
så pass lat som jag är tror jag knappast att jag åker dit så sent kommer väl somna på tåget eller nå ...


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: annie

TACK sötis!

Jaa, det gjorde ganska ont till och från! Men ibland gick det stå ut liksom, hehe! Ibland kom han åt nerver som gjorde att foten hoppade till utan att jag gjorde nåt! :p

2009-02-04 @ 17:06:21
URL: http://anniesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0