Christian Gonzalez !!

tiden går så himla snabbt ...
snart är det alla hjärtans dag : o 
dagen som jag alltid tyckt är onödig haha ...
kommer ihåg förra året började snacka med en kille och vi blev " kära " ...
nemen det klickade ganska snabbt fast jag ljög om några små saker men inget stort exakt men ändå ... 
så han ville träffas på alla hjärtans dag och jag gick med på det ...
men sen när jag väl var i skolan så tvekade jag ...
jag brukar liksom aldrig vara med någon jag brukar alltid vara normal eller vad vi ska säga ...
bryr mig liksom inte om detta ...
men jag lurade honom att jag hade dans och inte skulle kunna hinna vara med honom ...
men han gav inte upp han ville verkligen ...
han sa att vi kunde träffas senare eller något att jag kunde säga till min dans lärare att jag skulle träffa en helt underbar kille och att det skulle vara den första " riktiga " alla hjärtans dag för min del ...
han sa att han skulle köpa present om jag kom in till stan och vi skulle på bio och en massa ...
haha då efter skolan så sa jag till min kusin och en kompis som gick i min klass att de skulle med mig ...
så jäkla korkat men jag orkade inte riktigt bry mig ska du vara ihop med mig så ska du kunna vara med åtminstonde min kusin, fast klarar du henne klarar du nog alla mina vänner ( inget illa menat ) 
iaf så vi träffade honom i stan jag var jätteorolig och frågade hur jag såg ut hela tiden, undrade vad han skulle tycka om mig var rädd att han inte skulle känna samma sak senare ...
ja, You get the point 
och så blev det ungefär ...
men jag ville själv inte snacka med honom efter att vi hade träffats ...
han var så inte min typ och jag fattade inte hur jag kunde falla för honom, kanske var det för att han var lachtino ? 
I don't know men ända sen den dagen så har jag alltid varit på min vakt med att träffa folk man inte känner ...
man ska inte inbilla sig för mycket om att man tycker om personen och att det kommer gå toppen ...
det gör oftast inte det : )
ibland kan sånt vara surt som citron ...
detta år är jag iaf med någon viktig : )


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0