blää magsjuk

Hejje alla sötnosar !!

idag vaknade jag klockan fyra på natten / morgonen varför vet jag inte riktigt ...
bara en timme senare så vaknade jag och sprang till toan och spydde ne fyfan vad jag hatar det :(
slutade typ spy för nå litet tag sen bara ...
så ingen skola för mig idag :(
jag som skulle vara där varje dag denna veckan  och framöver !!
så ledsen :(
och idag var en rolig dag också blaah :(
men Vanne drog inte heller till skolan idag varför vet jag inte riktigt men hon ska till nå affär där de säljer muffins och sånt och köpa och sen dra till slussen och köpa kanelbullar och ben & jerrys glass så ska hon hit ...
när jag är magsjuk kan jag bara käka söt saker och köttfärssås fattar inte köttfärssås biten men men ...
min dator och blogg.se verkar inte riktigt vilja samarbeta idag ...
men jag hör av mig lite senare när jag vilat ut och käkat ...
Vanne kanske tar med sig sin laptop så kan ju sitta där uppe och blogga och vila samtidigt :)
juste min laptop kommer fixas såååå happy den är väldigt gammal men jag har en massa bilder och musik som jag verkligen vill ha och så vill jag inte ge upp datorn så många minnen med den :(

men man kanske kan flytta hårddisken till en ny laptop !?! : o
aja får snacka med Robban om det senare nu måste jag vila mig :)

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0