äntligen !!

hejje alla !! 

sorry att jag inte skrivit något idag eller igår ...
var så att jag inte vart ledig fråns 23 eller vad de va igår så var mega trött liksom ...
idag har jag åkt till mamma o lämnat pengar och hämtat upp lite pengar ...
funderar på en snabbshopping inför min födelsedag som är snart ... 
idag var jag med älsklingen ...
det var faktiskt jättemysigt saknat honom så himla mycket ...
imon måste jag plugga hela dagen alex skulle hjälpt mig med lite saker men gjorde inte det ...
funderar på att åka in till stan imon eller nå för vi ah ...
asså det hände något och nu känns allt lite konstigt ...
han har väldigt sexig överkropp enligt mig iaf han själv tycker inte det :P
så är han brun på magen naturligt : o 
brunare än mig när jag är solbränd liksom haha :P 
nej jag lämnar dig inte älskling !! <3 
råka säga lite saker som kanske gjorde honom upprörd i tele lite senare men va så jävla trött asså så jag kunde knappt tänka eller prata kändes det som ... 
så sa jag inte puss puss när vi la på ... 
blää känner mig elak, och nu svarar han inte ... 
lovat honom att inte skriva ner vad som hände och jag skriver inte ner sånt på bloggen heller så enkelt är det bara ...
så om ni undrar vad som hänt så är det bara en simpel liten vanlig sak som vi kommer komma över : ) 
inget bråk eller så : o 
lovar att jag bombar med bilder när jag väl har en systemkamera, för er som undrade hur han såg ut ...
me love u godnatt sötisar

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0