usch! eller?

Haha kollade runt lite och hittade denna bilden :D
minns den dagen riktigt bra var påväg hem ifrån vene vad och så satt denna tjejen och en tjej brevid henne och så satt jag en bit bakom och brevid den 4an var det ett par ( lite överklass )
så helt plötsligt så tog tjejen av sig sina skor och alla tittade undrande på henne :O
och så satt hon fina fötter på sätet och började läsa en bok HAHA xD
jag kunde bar ainte motstå så jag tog en bild lite diskret :P
förlåt för det :)
men iaf vad tycker ni ?
så som jag är uppväxt så är sådant ganska fel men alla gnäller på att jag e jobbig när det kommer till sånt men är vi verkligen så olika allihop ? :O
men liksom folk brukar alltid säga till en om man har fötterna på sätet och har skor på sig ska man då inte säga till denna kvinnan som har sina bara fötter på sätet?
så mycket bakterier asså ...
visst det blir inte dirty men ändå liksom :)



men nu ska jag sova tror jag :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0