OTUR :(

hejje alla älsklingar :)

jag är sjuk haha xD
FÖRKYLNING !!
som jag har märkt att många bloggare har fått nu :O
btw jag börjar få en ny tand :D
det är riktigt ont men jag är jätte stolt :)
de senaste dagarna har jag känt att jag verkligen inte har haft nå tur alls :O
Både Eva och Kalina hittade pengar på golvet okej va bara 1kr var men ändå xD
jag satte mig på en stol som var trasig och jag trillade och skämde ut mig inför hela klassen , det ända jag kunde göra var att garva fast jag hade skadat mig ...
jag trampade på nå riktigt konstigt och höll på att halka påvägen till skolan...
jag kom försent till naturkunskapen för att jag hade glömt mobilen hemma ...
jag har blivit sjuk och sjukare ...
har inte bloggat och inte kunnat plugga :(
inte fått träffa Filip :(
men nu verkar det ha vänt lite :P
nu hare kommit en 4 tjej som vill köpa skinnjackan
och en 3 tjej som vill ha bulaggi handväskan
nån som vill ha nå annat oxå så det är najs :)
skriver mer sen när jag har pluggat klart :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0