JUSTE !

HAHA SAMI DIN LILLA .... VET INTE VAD :D
JAG FICK CHAPATI IDAG DET FICK INTE DU :D
HAHAHAHAHAHA nu e du allt avis va ;D
bara för min mamma är bäst så fick vi chapati idag (A)
SEN FANNS DET SPENAT OCH KYCKLING FRÅN IGÅR SÅ MOHAHHA XD
sen så fick jag en escada parfym oxå (A)
och sen ja sen så köpte mamma massa saker till alla andra me :D
plånbok till MIN pappa :)
parfym till min moster DKNY ni vet be delicious lr va d heter röd och grön va 2-pack och en plånbok :)
sen fick min mosters syster ( min andra moster ) en as fin handväska som jag inte kommer på namnet på men den var ur snygg och man blev avis nästan men den kommer va jätte fin på henne :) och en parfym ska hon få oxå tror det var allien lr vad ni mamma sa att den hette :)
sen fick deras mamma ett par skor och en plånbok och pappan fick en plånbok och mamma ska köpa parfym te dem oxå ( min mosters syster och deras föräldrar bor inte i sverige utan tanzania och dit ska paul och min moster i slutet av sep :) paul e min kusse 4 år )

sen hade mamma köpt en röd gucci som hon gav bort till en kvinna hon känner :)
sen fick fatuma en vi känner som är som en moster också en plånbok :)
så har jag beställt jeansen och shortsen från halens :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0