awh sjuek ...

Hejje alla sötnosar!

idag var jag tyvärr inte i skolan :/
mådde inge vidare alls när jag vaknade så jag ringde och sjukanmälde mig venne om d fattade det men iaf ...
har varit hemma och sovit halva dagen sen har jag bakat men blev inte så lyckat som jag hade önskat ...
men det var ätbart HAHA XD
ska nog dra och plugga lite sam nu kan vara bra för det är ju ngr sidor tills imon haha xD

annars har jag kollat runt på olika bloggar vart inne på facebook druckit kaffe och käkat kycklig soppa :P
och jag hittade ett par snygga jeans på halens för bara 299kr och de kostade mycket mer innan för jag har velat ha dem i typ ett år :)
så ska nog köpa dem snart :)
så hittade jag oxå ett par snygga shorts ett par "stövlar" och en fin wct jacka :)




detta tänker jag nog köpa lr vad tkr ni ?
ska helt klart köpa jeansen och shortsen iaf tvekar på wct jakcna och stövlarna däremot :)
men älskar dem och vill verkligen ha :)



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0