usch

Hej alla !

haft en underbar helg och fått vila ut inför imon ...
skola igen usch känns så hemskt ...
skulle hellre vilja jobba eller nå ...
men man ska inte gnälla för mkt får träffa folk jag tkr om så ;D
men har spanska imon ...
trodde aldrig jag skulle säga detta men usch för spanska lektioner !!
jag känner mig som en hemsk person ...
är jag det ?
klädde btw inte ut mig till katt under helgen så sorry inga bilder på det !!
funderar på att ba skaffa systemkamera på en gång ist för digitalkamera...
vad tycker ni ? ;D
kommer uppdatera lite bättre imon jag lovar e ba så nere just nu typ ...
men måste dra och plugga har typ 4 omprov på tisdag så har omprov från kl 15.30-17.00 haha hur fan ska jag hinna ??
No,Eng,Ma och Hi vet vad det kommer komma på No-provet iaf och jag suger på Matte och Historian vettefan hur det kommer bli asså usch hoppas på det bästa Engelska har jag iaf lätt för ;D
önska mig lycka till och håll tummarna för min skull :(
men vi hörs imon sötnosar eller kasnke senare love yaaah


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0