Päls eller inte ?

ja vi kan väl säga såhär jag har en killkompis som älskar päls på tjejer han tycker att det är korkat att jag ska köpa en goose och tycker att jag ska köpa minkpäls istället och iofs har han väl en poäng denna eviga frågan...
päls eller inte?
jag har en tjejkompis som älskar djur och allt men hon har pälsmössa vantar jackor ja u name it...
och inte är det fejk inte hon tycker att det är korkat med fejkt därför bär hon inte heller "uggs" utan har tre par riktiga och inga fejkade guccis eller annat fejkat...
hon tycker sådant bara är korkat...
jag frågade henne jamen tänk om din hund va en jacka da?
så sa hon snälla camilla jag äter kött ju eller hur? det är väl också dåligt? jag tycker att alla bara borde göra som de vill visst djur har dödats och torterats det äcklar mig att tänka på det på det sättet men djur dödas då man tillverkar mat också eller skinnsoffor ni har ju äkta skinnsoffor camilla och du har äkta skinnskor och handväskor och allt tycker du inte synd om de kor som dödats för att tillverka det?
haha jag stod där och bara jaha?
jag älskar djur tro mig det gör jag har ju trotts allt haft...
ca 25katter, 3hästar, 1ponny, några ankor, 1hundvalp, spindlar osv vi brukade hjälpa och mata djur som kommit vilse eller så :)
men jag har ägt en äkta pälsjacka jag jo det har jag och jag har en äkta skinnjacka och allt så jag menar vadå är inte det samma sak ?
om vi ska vara helt ärliga jag vill i stort sätt bara ha en canada goose jacka för att pälsen är så jävla fin på jackan inte så mycket för att den är varm är väl bullshit det...
och de som har canada jackor jag menar vet ni hur många djur som dödas för att tillverka dem?
jag tycker att står du för något ska du stå för det och inte ha undantag...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va knasigt du argumenterar. förstår inte ens vart du vill komma?



"och inte är det fejk inte hon tycker att det är korkat med fejkt därför bär hon inte heller "uggs" utan har tre par riktiga och inga fejkade"

eh,va? hon bär inga uggs men har 3 par? que?

2008-11-20 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0