Päls eller inte ... anonym hoppas du fattar nu :)

asså jag skrev ju ett jävligt knassigt inlägg angående att bära päls eller inte och varför man då kan ha skinnjackor och sånt...

" Anonym om Päls eller inte ?:
fan va knasigt du argumenterar. förstår inte ens vart du vill komma?

"och inte är det fejk inte hon tycker att det är korkat med fejkt därför bär hon inte heller "uggs" utan har tre par riktiga och inga fejkade"
eh,va? hon bär inga uggs men har 3 par? que? "


jag argumenterade faktiskt inte för något anonym utan jag skrev bara ner mina egna tankar angående detta för jag börjar faktiskt inte fatta riktigt varför man inte vill bära päls men kan ha skinnjacka visst är väl en viss skillnad men ändå kom igen ?
vi äter ju kött inte alla men många av oss visserligen äter vi inte katt och hund och sånt men det finns folk som gör det och i indien och så så är ju kor heliga :)
och det där med att hon har itne bär "uggs" utan har tre par riktiga och inga fejkade det är så att jag inte orkade skriva som många andra gör "uggs"-liknande eller uggliknande eller whatever jag trodde att folk skulle fatta om jag bara skrev "uggs" vilket innebär att det då är fejk och uggs utan "" är äkta ...
do u get the point ?
kanske borde ta detta på spanska också eftersom att du avslutade med que?
och btw skriv gärna ett namn ist för att inte skriva något och så står det anonym det känns så knass om massa skriver som anonym blir som om det är en person liksom :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0