one more makeover wiie

ohh btw :D
funderade på lite kortare kanske och svart/brunt hår eller kanske ljusbrunt :D:D
vilket tycker ni ??
och funderar på att gå och fixa mig en tan :)
så jag inte känner mig som den lilla gula blekisen jag e haha nemen ja e ganska blek även om man inte märker det :)
det ser man på mina ben och andra kroppsdelar :)
så borde jag eller inte ? :)
vet exakt vad jag ska ha för frilla iaf
sen ska jag gå på nå ansiktsbehandlings grej som "trollar" bort finnar och sånt nice nice nice love u mummy ;D;D
sen när jag får pengarna av mamma ska det shoppas som fan :)
wiiie vad jag helt plötsligt var glad haha :)
men SNÄLLA ge mig lite tips på vad ni tkr om detta även om d e på msn eller så blir jätte glad och så men det blir brunt iaf det vet jag ...
och juste ska till amerika i feb ist för min moster ska ...
GIFTA SIG :D
OCH JAG SKA VARA BRUDTÄRNA !!!
FATTA VAD UNDERBART KÄNNS SOM EN DRÖM :)
sen fyller jag liksom år 18dagar senare så det är ännu mer toppen :D:D
och sami undrade vad jag önskar mig i julklapp !!
JAG VET INTE !!!!!!!!!!!
usch :(
vad ska jag önska mig ? :D hahaha :)
men men ... skriv till mig sötisar


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0