I'm back ... AGAIN ??? !!! ??? :O

Hej alla sötnosar :)

mm jag är en riktig svikare i know ...
men nu är det så att jag började bli jävligt deppig sen ba puff var jag super ledsen och trött och orkade inget ...
men nu mår jag bra igen :)
har bara hänt så himla mycket på senaste tiden och jag förstår mig inte på mitt liv men men :)
det funkar nu iaf  och jag mår toppen och är jätteglad och allt är bra igen :)
imon funderar jag på att dra och köpa present till Sami som fyllde år idag grattis gumman <3 :)
så fick jag reda på att jag antagligen vart en sexmissbrukare också haha xD
det var lite knassigt att höra så jag håller på att få bort det nu :)
idag vart jag dock inte i skolan vaknade och mådde illa helt täppt i näsan och huvudet dunkade så jag sa till mamma att jag mådde illa så sa hon att jag skulle sjukanmäla mig så jag gjorde det :]
sen vaknade jag klockan 14 haha xD
ha juste ni kommer ihåg andreas va iaf en snubbe jag gillade bla bla det e slut men inte det jag ville berätta...
hans kompis som winkade mig på facebook :O han winkade mig igen så började vi snacka lite och så haha xD
sen när jag sa vart mamma och pappa e ifrån då fatta han att jag hade vart med hans polare haha xD
fyfan asså jag garvade sönder mig men jag kände iofs inte igen honom hlr :)
men han är verkligen super trevlig och så toppen kille :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Natta

Grattis till henne :D ;)<3

2008-11-28 @ 09:12:15
URL: http://smart08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0