fuck off ... kan lika gärna hänga mig

okej ni som vart med ett tag vet att min blogg går upp och ner typ hela tiden ...
varför detta händer är för att jag går upp och ner hela tiden ...
jag får utbrott, och bryter ihop och allt möjligt skit ...
btw vene varför jag valde den rubriken :)
men iaf ja va me filip för nå dag sen lr igår lr va de va vettefan har dåligt minne men jag glömde min klocka där och jag e så ledsen ...
min pappas klocka och han ligger ju inne och är inte sig själv och kommer nog aldrig bli det igen för den delen så jävla jobbigt ...
men iaf nu satt jag där på en av de finaste och häftigaste sängarna jag någonsin sett ...
en säng som tillhörde en tjej som e BI !!
dam dam dam ...
och jag sa att jag var biii ...
OMG JAG TROR ATT HON VILLE HA MIG :(
haha nemen inte på riktigt på nå spel jag har börjar spela igen e lite fast för det men det är riktigt kul kommer upp med en banner senare kanske imon eller så :)
btw sitter och chattar med henne nu och jag måste fixa mitt hår !!
damp damp damp ...
och jag var med filip för att jag va så himla dampig och sur och gnällde på allt och alla hela tiden nyligen ...
vet serri inte varför bara blev så och idag mådde jag skit dåligt så jag stannade hemma kanske gör det imon med vet inte ...
kändes som om jag skulle spy upp mig själv eller nå ... mm jag vet ÄCKLIGT !


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0