woho!

idag har det inte hänt mkt i skolan :P förutom i slutet när vi sprang ifrån allt för att undvika anders haha xD vi va rädda för att så utskällning:P det går bra för mig i skolan :) stolt och glad... just nu sitter jag och käkar glass... haha xD den glassen jag köpte i söndags lr vare var :P efter skolan drog jag amanda och sofie och köpte glass på donken mc flurry fast med kola topping fy vad det var gott :) så träffa jag göran på tåget till fruängen sen gick vi av i liljeholmen för att han skulle till sätra och träffa nån efter det vart det skäris ... där göran fick damp och skrek på nå skum brud som han tyckte var töntig eftersom att jag hade shorts och hon undrade hur fan man kunde ha det xD för er som inte vet så mkt om mig så em ja jag blir varm extremt lätt xD 15grader för er är mkt mer för mig :P förutom de som fryser som bara den :/ <3 iaf sen blev det bråk och så träffa vi görans polare och nu sitter jag här... solen skinner ute och det ser jätte varmt och skönt ut ... helt ärligt imon ska jag ha dans lektion haha har inte ens fixat nått måste ta och öva hela dan typ men skulle ju träna oxå :/ saknar en viss person oxå så det är jobbigt det med men iaf :) ska nog dra och börja öva haha :) byebye pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0