what ?



för några veckor sen kollade jag runt lite på internet vet inte riktigt vart jag fick tag på denna bilden men den fick mig verkligen att börja undra.. vadå ska man se ut så eller ? asså den här dockan e ju lite läskig :/ barbie va mkt finare tycker jag HAHA låter säkert skit töntig eller nått... men världen är verkligen fixerad av att man ska va smal och så ... börjar dessa dockor att fixas ? kommer barn få leka me dessa dockor ? ja menar baby mat e ju så minskat på allt nu för tiden eller nått kanske jag som e seg men sofie sa att det var knass och sofie e inte seg näre kommer till sånt... jag menar ska man ha en tråd smal baby oxå ??? !! ??? skulle inte det vara lite sjukt... men sen finns det ju den sidan av världens som vill ha folk me kurvor och tycker att plattisar e fula och ja vene vad ... där tillhör väl jag antar jag för hur mkt jag än skulle banta gå ner och så kommer jag alltid att ha kurvor ... och jag skulle nog aldrig våga bli för smal :/ jag är varken underviktig eller överviktig men ganska ofta känner jag mig jätte tjock... väger väl 70kg tror jag och är 176cm lång... fast när jag tänker efter är jag ändå nöjd :) för det är inte bara fett utan oxå muskler och jag har vägt mkt mer men även mindre men som mest har jag vägt 98kg typ fast kanske mer oxå ... va för nå år sen så jag är helt jävla nöjd med att jag väger detta just nu :) även om jag skulle vilja va lite smalare smalare inte väga mindre ... kanske 2 kg mindre xD men inte mer .... nu vet ni denna sidan av mig med :) prob är att jag går upp i vikt lätt som fan och älskar söt saker och kan inte sluta äta vissa saker ... men försöker mitt bästa :)


???




Pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0