F

okej kom hem för några min sen , nu sitter jag framför msn och käkar Start! Naturel xD fast den me nötter e godast :P fast mamma köper aldrig den längre ^^ kei nu verka jag låta kanske depp lr nå :/ fast bara för att jag är det och ni får ursäkta jag kan inte hjälpa det :( ba att ja verkligen inte fattar vad ja gjort för fel men jag vet att jag gjort nått annars skulle han inte vara såhär ? :/ nu verkar ngr tjejer i klassen oxå tycka att ja e en skit... kanske är det ? idag har jag bara fått onda blickar på mig ... det är inte så jävla kul ska jag säga ... sen att man får sitta på tåge mot norsborg där alla glor ännu mer var inge vidare... roligare o åka fruängs tåget... tro att jag ska göra det i fortsättningen ... det var så länge sen :} aja ny kategori ? tänkte dagens ;D XD typ dagens inköp lr nå sånt :O aja blir så sen om ja inte bloggar så mkt om det så ah ... kan ja ine hjälpa det :P det ända roliga denna dagen var att träffa Sami igen :) och Manda va skojsig sen såklart allt köpt och att Nick e här :) mm skojs ... MEN VAFAN FÖR I HELVETE... VRF KAN INTE FOLK BARA SÄGA VAFAN DE ÄR SURA FÖR ÄR DET SÅ FUCKING SVÅRT ELLER... SLUTA VA SÅ FUCKING STÖRANDE OCH SITTA OCH DEPPA NER MIG VAFAN SKAFFA ER ETT LIV FÖR I HELVETE ... shit asså pallar inte mer pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0