:)

Hej alla underbara människor :D nu är kl 23:33 och jag ska upp tidigt imon för jag har skola HAHA XD iaf :P var nästan nyss ute och jogga minns inte hur länge ja gjorde det men det var lite mer än en halv timme kanske ... Jocke vart orolig men inget o va orolig över :D idag fick jag tid o fixa håret YES :D alltså har redan fixat det HAHA :P och förstört det (A) 8-) hade tid kl 17.30 vart väl klar 2 tim o 30min senare :) men skönt att ha det fixat fast jag passar mkt bättre i ljusa färger och saknar fan mitt blonda :/ fast saknar hur mitt hår va från början :( fan har sabbat det så jävla mkt ... dum huve jag är ... nu ska ja typ dra o tvätta fejset och ta en snabb tvätt så ja inte luktar illa HAHA XD sen ska ja ringa marcus :) och så ska ja sova ... hare så bra sätter ut bilder på håret imon pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0