vila!!!!!!!

min dator har varit riktigt knass de senaste dagarna jag vet inte vad som är fel den bara fuckar ur hela tiden ... haha ska försöka laga den så gott jag kan så fort jag kan ... idag ringde min kusse från Gorgia mig kändes riktigt najs var så himla längesen man snackade med henne... nu sitter jag och bara glor lite fick äntligen mobilen att samarbeta med dator oxå :P haha jag behöver verkligen sova... men ändå så har jag ganska mycket arbete att göra och skicka in och mejl att svara på och allt sååånt så jag kommer inte få vila så mycket... försökte göra det men blev störd typ 3-4 gånger så blev inte mycket vila ändå... idag har dagen annars varit helt okej vi hade världens längsta jobbigare no-prov ever men Dag är så duktig på att göra saker jobbiga så man blev ju inte förvånad exakt :) det var däremot inte svårt bara väldigt skumt haha :P  men ska fixa lite saker nu ciao!
pössz ,.. // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0