today :D

okej som ni nog alla vet vid nu så ska jag och sami åka ner till skåne :) så vi åker ner imon :/ fan kommer sakna er :D:D hahaha :P men så fort jag kommer till lund eller har en data på annat sätt lovar jag att berätta vad som hänt och så :) sami åker hem den 4juli och jag kommer ju vara där tills typ 20 eller senare :) ska bli as kul :) mycket shopping hoppas jag på men då kanske man inte borde ta med sig så mycket kläder ? :/ men jag har verkligen inte med mig mkt :O men man kanske borde ta med sig lite mindre ändå :( sånt som man verkligen inte kommer behöva :'( buhu ... ne skit i d får väl köpa en ny väska hahah :D:D

ska träffa sami i slussen kl 3 så alla kan väl komma dit (A) haha jag skojar xD :P så ska vi dra te stan och fixa B o sen ska vi kolla rean tror jag :D:D haha aja
pössz ,.. // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0