We love ; Betsey Johnson

och jag har fallit för Betsey Johnson ... hon är en helt underbar designer och jag ÄLSKAR kläningar nu för tiden :D och skor (A) och hon gör helt underbara saker ... så nu kommer 3 dresses jag diggat :) och ett par skor som jag älskar :) gå in på www.betseyjohnson.com och köp dig en dress and some shoes ;) totalt värt det

1. Evening Rose Garden Strapless Dress $425 white
Jag tycker att den ser riktigt söt ut :D helt underbar ska lätt köpa en sån :D:D ett mycket bra köp liksom ;)

2.Geometric Eyelet Dress $ 395 aqua
Den här är helt underbar och visst alla Betseys saker är ju underbara typ :D men jag älskar denna och de fina linjerna och hur allt är sytt helt underbart och perfekt och klart något som man kan ha till efst eller för vardagen :)

3.Baylee Slip Ons w/ Anchor $ 60 white & pink
De här skorna är ju helt underbara och har en så söt och gullig baby doll look till sig men de kan ju oxå vara häftiga och raw omman har kläderna för det... allt handlar om att välja rätt helt enkelt ;) men jag ska lätt beställa dessa :)

4.Evening Teen Vogue Strapless Sequins Dress $425 black
jag diggar hur hon har blandat dessa färgerna och skapat en mega häftig och snygg kläning verkligen något man vill ha men jag älskade verkligen den vita :D har tyvärr inge bild på den :/ men som sagt gå in på hemsidan så kan ni nog se :)


En annan av Betseys skapelser jag fallit för är helt klart hennes solglasögon :D:D


1.Snow Leopard Sunglasses $85
Varför jag valde dessa är rätt lätt att säga före första älskar jag färgerna :D före andra xox betsey märket och de tredje formen :) helt underbara

2.Vintage Frame Sunglasses $65
Vintage är verkligen inne nu och jag är en älskare av alla kläder och så. Dessa tycker jag känns helt underbara och ser helt underbart fina ut kommer ju lätt matcha till det mesta :)

3.finns även i Name Plate Sunglasses $65
Dessa är väl mer ett par ganska basic men har en viktig del som gör dem till så mycket mer :) love it

4. Bow Hinge Sunglasses $85
Dessa är ju heeelt underbara jag menar kolla bara :D något nytt liksom och finns även i svart :) underbart måste köpa dessa :D:D

5.Gingham Sunglasses $85
Dessa är ju coola och har den där xox betsey och coolt mönster oxå :)

Och om ni inte vet hur mycket $1 är så är det typ 6kr så här är ett t.ex $450 gånger 6 = 2700kr och handlar man för mer än $100 så får man gratis frakt hem alltså 600kr :) och nu är det massa saker som är på rea så gå in på www.betseyjohnson.com och köp nått fint haha :D

hoppas ni gillade detta inlägget :)

pössz ,.. // Caaamiii

Kommentarer
Postat av: Zameeh

Oh my :O

2008-06-26 @ 15:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0