inköp

det har inte vart mycket inköp på senaste pengar har gått till kebab på I love Kebab VÄRLDENS BÄSTA STÄLLE :D as goda pommes dricka och kebab ;D rekomenderar det stället starkt ... men det har väl kommit in lite nya saker :O

1. L'oreal Pure Zone ... den är riktigt bra asså :D

2. Köpt på H&M rymmer jätte mycket saker så har man mycket smink eller så borde man ha en haha :D kostar bara 49.50 eller vad det var.

3. Skor från belle sååå söööta :D hade velat ha de svarta men har så många svarta skor och d vita va lite för starka för mig så hon sa att jag skulle ta de mörk blåa. De pssar riktigt bra till bland annat Jeans :) 199kr tror jag att det var eller 299kr på Belle

4. Så köpte jag ett par solglasögon på H&M för det var värsta rean i stan och de kostade liksom bara 30kr :O har ingen bild på dem :P

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0