" Dagens " inköp :P skåne

BH 129kr & Hipsters 69.50kr tror jag :P Köpta på H&M Mega mysiga och jätte söta och fina :) älskar dem som fan och ångrar verkligen inte de köpet

Shorts/Hotpants köpta på Bikbok 74.50kr på rea halva priset :) de e jätte mysiga :) men vene om de finns i sthlm

Ögonbrynd sak :P tror de kostade 59 och sen va det halva priset :P Iaf de funkar riktigt bra och går att köpa på cubus jag fick min av sami :) man får 3st  :)

Body Butter jag älskar denna den hjälper verkligen mig men funkar dock kanske inte för alla :P som sami den va inge bra för henne men hon är nivea barn så :P köpt på Thebodyshop 180kr totalt värt det kan jag säga :) jag fick min av pappa haha :P

Keps köpt på torpardan haha :P viserligen är den fejk men de la jag inte märke till jag tycker att den är as gullig :D och den kostade bara 100kr :P men nu är torpardan slut och det ligger i Årstorp skåne :P

Allting är köpt i Skåne :) Årstorp/Väla :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0