today

Hej allihop :)
förlåt för att jag inte har skrivit har inte haft så mycket tid ...
igår så rensade jag och sami källaren :) de var jävligt mycket kläder haha :P
vi fyllde nästan 125liter med kläder skor och papper :P
jag är helt borta idag har värk i armarna och axlarna och jag mår verkligen inte bra....
allt detta med att flytta...det är bara stress...det var lättare när man var liten :/
jag har funderat lite och så ... och jag vill bo själv HAHAH xD även om jag aldrig skulle klara mig men fan vad kul det hade varit... okej inte nu xD men om några år eller nå när jag är riktigt redo :)
sen så skulle jag vilja öppna eget företag HAHA XD
men det ska jag nog vänta med tills jag har pluggat klart :)
min kusse matty har kommit ... kan man ta överdos av alvedon?
aja jag måste fortsätta jobba nu ni får ha det så bra :) hejdå :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Våga bara tro på dig och dina ideer så kommer de att slå in. =) I believe in You!

2008-07-21 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0