Pooh...Pooh

Okej förlåt men jag kan inte hålla mig längre från att säga detta ... det verkar vara en ny trend ... fattar inte varförmen antar att killar helt enkelt inte är som de var förut... mångas nya trend är att säga att d ska dra o skita...
asså jag har inget emot att man yttrar sig och allt sånt och säger cvad som helst what ever liksom men jag menar kom igen ?
Ni kan väl bara säga att ni ska till badrummet och kommer om en stund ?
Tror inte att människan ni säger det till vill sitta och tänka på er medans ni är och bajjar ... eller jag vet nite jag kanske har fel men ni behöver iaf inte säga det till mig :/ usch jag låter ganska bitchig ... vill inte verkar gnäällig eller nå ... men serri ?
Sen om en tjej skulle säga nå sånt skulle ni väl antagligen tycka att det är äckligt ?
MEN SERRI MAN VILL VÄL INTE VETA DET :(
Nu kommer jag få massa hat mejl o kommentarer antar jag :P aja :)

pössz,... // caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0