jaha

hej allihop ...

idag har varit en jätte bra dag eller tills nu då da ...
allt började bra och jag o matty träffade mamma i vårberg där matty skulle få sitt hår fixat...
så jag och matty gick och åt på nå ställe i mitten av centrumet men eftersom att de e så litet så drog vi till skärholmens centrum där vi gick runt och leta jeans till matty...
sen åkte vi tillbaks så satt vi och snacka ett tag med mamma och så och hennes vän...
sen drog vi te frassan och när matty hade fått de tvättat kom mamma ...
hon var ganska full men det spelar ingen roll ...
hon började klaga på hur frissa tjejen hade fixat håret och så sen på musiken...
så började hon klaga på min hud ...
jag började gråta eftersom att jag är känslig osv sen var det mycket mer än bara det...
hon fort att klaga på mig och allt jag gör att jag inte är en bra unge...
att jag inte hjälper henne att hon vart sjuk i flera år och jag har aldrig hjälpt henne med något...
varför kan du inte vara som matty sa hon...
hon sa kom ihåg att du inte är hel svensk du måste komma ihåg vart du kommer ifrån du ska alltid härma alla...
var dig själv sluta vara som andrea båda dina föräldrar är inte svenska...
jag vet inte ni kanske tycker att jag är skit töntig men jag har fått höra ungefär samma sak flera gånger per år för det mesta flera gånger per månad sen jag var 8 eller 9år...
jag vet inte ens vad jag ska göra så ni får ursäkta blir nog inga fler blogg inlägg idag eller på ett tag jag kommer nämligen inte ha tillgång till data...
och om nån försöker nå mig på mobilen kanske det blir lite svårt för att jag inte kunnat ladda den...



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

:S Åh! Hemskt å känna att man kanske inte duger som person. Även om nog de flesta föräldrar kan klaga på att man inte gör det ena eller det andra. Fast de vet inte att det fastnar i minnet "for ever" när man får höra sånt där. :( Du är toppen-toppen vad än mamma säger! Miljoner kramisar<3

2008-07-24 @ 02:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0