Förlåt alla ...

Hej alla sweetiies :)

sorry jag har haft mega mycket att göra :(
sorry om jag svikit er som verkligen diggar min blogg :/
ni som inte digga den bryr er nog inte haha men jag gillar och blogga och allt :)
men just nu så vet jag knappt vad jag vill med något och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...
e kul men jobbigt att bo med min moster :/ 
brukar ju bara bo med mamma eller vara helt ensam :/
jag målade mina tå naglar idag btw hahhaha :P jag vene vrf :P men de ser kul ut :D:D
men jag mår inte toppen men det funkar :)
har funderat på att sluta blogga men de finns folk som har sagt att jag inte ska ge upp ...
tack ska ni ha
:)
igår fixade vi med de sista ... de var extremt jobbigt
jag har det jobbigt inom mig för nu lämnar jag en del av mig som jag inte vill ha kvar...
jag trodde aldrig att denna dagen skulle komma ...
jag behöver inte se tillbaks bara titta fram och njuta av det som skall komma...
men alla sötisar nu ska jag nog ta mig ett bad

 saknar den dagen I was so happy
love u all

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag älskar din blogg! =) Du bara måste fortsätta med den. Så kul å läsa allt trevligt, kul, galet och crazy som händer omkring dig. Å mode-tips! Hihi! :D<3

2008-07-30 @ 14:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0