"Dagens inköp" & dagens inköp

hahah skulle lagt ut detta för ett bra tag sen :P mina 3 nya belle skor :) köpte dem fan innan skolavslutningen xD men här kommer de :) vet inte om de finns kvar men de kostade typ 199kr och de är så jävla mysiga och så :)
Alla tre skorna är köpa i Belle shoes i Tyresö 2 av dem kostade 299kr och ett par fick jag free :D men de kostade 199kr annars :)
Denna tröjan köpte jag i Årstorp i en affär som heter mixhouse
De köper in saker från andra affärer och sånt och säljer det billigare :) tror att jag fick denna för 39kr bara :D
H&M 299kr har jag för mig
Denna var mammas men så snodde jag den en gång :D:D älskar färgen för den lyser verkligen jätte mycket hahah :P Tror inte att de finns kvar däremot :P

och detta har jag köpt idag med mamma :D
så drog ja o mamma till apoteket och köpte medicin till mig :D Rani-Q funkaar jätte bra mot halsbränna kostade bara 44kr :)
Och innan vi gick in i Davidoff så såg mamma en jätte fin topp sak som hon ville ha och jag såg dessa skor så mamma köpte dem till mig :) kostade 299kr men jag fick dem för 199kr finns fort många kvar :)
Vet inte vad affären heter men den ligger brevid davidoff så :) och den har rea så ni lär märka :) nått på n tror jag det var :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0