coca-cola

Hej allihop :)

inte för att nån är vaken nu och läser detta men ändå :D hahaha
drack nyss klart det sista av min cola :P
jag har funderat lite ...verkligen ALLA har typ börjat blogga:P
det är verkligen stort liksom ? :P
aja idag så har jag mamma och matty käkat lunch på lilla hannas :) de va gott som fan
sen så har vi em xD jag vene sen fick vi 200kr till frukost imon :P
så skulle jag och matty ha hemma fest men ingen var typ inne på msn och alla tjejer kunde inte och sami är i gbg och sofie kom hem idag :P
pluttis kom hem idag xD och alla som ja fråga ba gnällde :P sen kmr alex typ kl 1 o ba du borde sagt nå hahah xD :P
imon så kmr de och tar de sista möblerna :)
ni eller ni som vet om detta kmr bli sura på mig ... jag saknar gizza :/
jag fattar inte varför jag vet inte varför men ah :(
blää känner mig så äcklig när jag säger så :/
men han va ju rolig ... detta va väl det jag ville?
bli av med honom? :( fan va tomt de blev...
jag ska få comviq oxå btw :) älskar tre men alla har typ comviq så de kostar mkt och alla ska gnälla och ja ska gnälla så :P


men nu ska jag nog sova hahah xD
ha det bra


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0