5 frågor från Robert till Cami :)

1.
я¤ьεrţ  :
hur du hoppas framtiden är om typ 10-20 år
я¤ьεrţ säger:
när du har man å kanske småttingar

2.
я¤ьεrţ :
  första gången du såg tomten eller nåt
я¤ьεrţ säger:
  blev du rädd`?

3.
я¤ьεrţ :
vad fick du för nåt när du var liten i julklapp å som du minns var toppenspeciellt?

4.
я¤ьεrţ :
  vem gav dig den första pussen?

5.
я¤ьεrţ :
när smakade du första snusen, ciggen å öl/vin/sprit?


1.
Caaamiiii : haha ska jag vara helt ärlig så antingen kommer jag och min man ha massa barn och kuliga jobb men jag har antaligen slutat me mitt jobb och jobbar med något eget... asså eget företag :P eller så kommer jag vara singel och ha 2 adopterade barn som jag ger allt till jobbar med något som jag verkligen tycker om och har eget också antagligen... nå sånt tror jag nog :)

2.
Caaamiiii : jag minns inte den dagen men jag minns att jag och sofia var 6 eller 5 när vi fatta att tomten inte var äkta och vi va jätte sura haha xD

3.
Caaamiiii : de va nog en jätte stor barbie docka eller jättestor lite mer än 1 meter tror jag haha :P var as glad när jag fick den mamma och jag gick och köpte en till mig och en till sofia :)

4.
Caaamiiii : det var nog Jonas ... mammas kompis son :) hhaha de va inte så lyckat xD jag var 8 eller 9 och han var 7 typ :P han hade sett sin pappa och styv mamma göra det så xD

5.
Caaamiiii : snus saken va 7an med Bella :P hon hade mint snus eller nå va inte gott haha :P första ciggen ... alltid haft pasiv rökning för pappa röker och gjort de hela mitt liv och nästan hela hans men jag började röka i 6an eller 7an minns inte riktigt nå sånt första gången sen slutade jag osv :P men röker inte nu... första ölen aj ja va as liten xD vi bodde ju i afrika då :) och jag snodde öl från pappa och hans kompisar när de tittade bort sen brukade alla vilja hålla mig så jag gick typ runt bordet och drack öl från alla haha ... vinet va jag ganska liten tror 7 eller 8 haha snodde lite från mamma :P
första spriten minns jag inte riktigt men under senare år :P

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Hihi! :D Kul att veta faktiskt!

2008-07-31 @ 14:48:49
Postat av: Gina

vad ung du va :O hahaha massa barn sen inga barn nästan :P

2008-08-02 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0