Vinn en Nikon D60 systemkamera!

                                                   

Min kusse sami har fått mig att oxå vilja ha en Nikon systemkamera !!
de är ju så fiffiga och sen älskar vi att ta bilder vart så sen jag var liten då jag tog pappas systemkamera och sprang runt med den och fotade även fast den var sönder haha xD
och som ni kanske vet så samlar jag bilder älskar det helt enkelt :)
och ni tävlar här
veta lite mer om digitalkameror?
om ni trycker på ordet digitalkameror kommer ni fram till en hemsida som visar er lite mer om det den är riktigt bra :)
tävlingen är sponsrad av Spotify
Fram till och med den 31 december är det möjligt att anmäla sig till tävlingen. Den 1 januari väljer hon ut en vinnare :)jag håller verkligen tummarna är så glad så att jag nästan gråter HAHA fyfan för att vara förkyld :P



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0