stanis med sami , saaaaaaknaaaaaaat !!

Hej alla sötnosar !
 
Jag har precis fixat klart mig och väntar på att tiden ska gå lite så att jag kan börja bege mig mot t-bannan ...
ska träffa Sami i slussen runt klockan fem så ska vi in till stan och kolla rean och allt skojs känns skönt ...
saknar Sami så otroligt mycket och det känns som om vi inte träffats på mega länge ...
sen ska det bli skönt att få komma ut igen haha känner mig så inlåst ...
btw Sami fick en Sony Systemis grattis gumman den ska jag få se idag annars jävlar :)
vi ska nog fika också eller nå mat mat mat !!
hahahaha nemen nu måste jag börja röra mig mot trappan och ta på mig ytterkläderna och gå ut i kylan och det tunna lagret av snö wiiie :)
vi hörs sötnosar hör av mig imon kan inte mer idag eftersom att jag ska sova hos en polare och ah jag kan berätta mer sen jag lovar hinner inte nu ...
massa kärlek till er...


pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0