sandys på oden

Hej alla sötnosar !!

idag har det inte hänt mycket men har varit ute såå skönt :)
blev lite förkyld med haha xD
solen sken så tänkte att jag inte behövde dunjackan kanske inte så smart när man fort är lite sjuk men men :)
träffade Alex ( Fludde Kudde ) i t-centralen så drog vi till Åhlens city och kollade skor haha serri han är jobbigare än mig på att hitta skor så gullig med sina klagomål haha :P
så drog vi till sandys på odenplan vilket jag inte visste fanns men ah nu vet jag det :P
var jättemysigt där :)
så frågade Alex om jag skulle betala själv eller om han tog båda så sa jag snälla får jag betala själv !!
han ba okej ...
fattar inte varför det ska vara så jobbigt för dem xD
när jag och sami käkar brukar vi betala seperat liksom bara för de e kille o tjej eller ?
ibland betalar visserligen bara jag eller bara sami eller någon av våra föräldrar men men ...
imon ska jag vara med sami :)
älskar mina nya boots såååå sköna och handväskan e så fin :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Haha, det kanske blir så. Hur rolig är släkten egentligen?

2008-12-27 @ 17:00:49
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/
Postat av: anki

sv: ooh okeeej :D jag var nere i malmö idag fyfan vad billigt allt vart! :) luleå ligger uppe i norrland :O haha.

2008-12-27 @ 17:22:02
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0