Musik lista 8

1. Tiesto - [Allure Feat Julie Thompson] Somewhere Inside Of Me
2. Britney Spears - Womanizer
3. Jennifer Hudson - Spotlight
4. Cassie - Is it you
5. Brandy
- Right here

Nummer 1. Nog bland de bästa om inte den bästa låten jag hört. Kan verkligen inte sluta lyssna på den och tröttnar inte heller.
Nummer 2. Vet inte om jag tagit denna tidigare och det spelar ingen roll för att den är så himla skön. Alla borde väl ha hört den ?
Nummer 3. Visserligen påminner denna låten mig väldigt mycket om Andreas. Men den är för bra för att jag ska gråta över honom :) älskar låten så otroligt mycket hon har en så underbar röst.
Nummer 4. Diggar Cassie från hur hon ser ut till hur hon dansar och hur hon sjunger. Så bra asså :) och denna låten är inte ett undantag och bara så passande till hur jag själv känner just nu.
Nummer 5. Blev så glad när jag såg att Brandy är tillbaks :) gillat henne sen jag var liten :) tycker denna låten är super gullig och började gråta lite faktiskt ...




pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0