julen är här

Hejje alla !!

jag e så jäkla förkyld asså måste försöka bli frisk till typ den 27 eller nå orkar inte vara sjuk !!
så tråkigt och jag ska göra saker ...
men iaf jag har handlat in alla julklapparna och jag är jätteglad för det iaf :)
men det är verkligen ingen julkänsla :(
eller vad tycker ni?
jag antar att micke hade rätt när han sa att det inte är nå jul utan snö...
vi har inte ens julgrannen framme iår känns så hemskt :(
men vi har en minigran som e jättesöt kan fota den sen och visa er :)
och alla mina och mammas klappar är i mitt sovrum och typ äter upp min säng hahaha xD
usch jag måste verkligen städa så ska två "barn" komma hit ..
jag trodde bara att det skulle vara jag mamma och min moster :(
tror att jag kommer låsa in mig i mitt rum eller nå orkar inte ..
kan sitta och rita där har ju ändå en uppgift på bilden så :)
men men nu ska jag upp och bada allihop
god jul btw :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0