I wounder ...

hej alla sötnosar kom hemför nå lite tag sen vart hos underbara sami som vanligt dåda :)
märkt att jag och sami umgås väldigt mycket och ästan varje helg iaf varannan helg är vi med varandra :)
jag har också märkt att jag måste fixa tid hos optikern riktigt snart haha xD
ni får verkligen ursäkta för att jag inte har uppdaterat så bra och fixat med bilder och så som jag lovat men jag har lyckats paja min adapter gaga ska försöka hitta mobil sladden och  cd skivan och installera det där programmet man har så att man kan överföra :)
hur mår ni sötnosar ?
jag mår toppen men ändå inte vi käkade för mycket choklad igår hahaha xD
min moster Tina som har affären har btw gift sig :)
jag sami mamma vicky och irene var där i lördags :)
var jättegulligt och alla sa så söta saker och talen va fina och allt var jättekul men det var jäkligt kallt haha :)
så fort jag har fått tag på lite pengar ska jag nog börja köpa julklappar :)
men ska kolla runt lite mer på min mejl och läsa vecko brevet och så hörs om någon min eller så :)
undrar vem som fångade brud buketten :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha de är lugnt, blir kallad tinis i vanliga fall med :P men de pudret, asså jag vet inte redigt, tog lite mörkt så ser ut som en superduper fjortis :(( men jag skulle nog råda att köpa något annat :P



haha jasså, blev de bra då? :)

haha jaa, men vi får se, blir de brunt blir de bara en toning, men kommer jag bli lika blond som jag är nu om jag bara tonar de?

2008-12-07 @ 16:45:30
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: hahahahaha, de vill jag se :DD

2008-12-07 @ 16:57:58
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0