I Found You And Then I Lost You ...

haha juste igår runt 3 eller vad det var så skulle jag och sami sova strax efter så ringer ANDREAS !!??!!
jag typ jag känner igen nummret så svarade jag bara för att vara snäll men visste inte vem det var riktigt...
fy så full han var ...
fattade ju knappt vad människan sa :S
så bad han nå tjej säga att jag var korkad och att han saknar mig och jag vet inte vad :S
så skrek han typ nästan hela tiden och sen blev de visst utslängda HAHAHA xD
fattar verkligen inte att han fort har/hade kvar mitt nummer :S
sen när jag vaknat så såg jag att jag hade 4 missade samtal från honom kl 6 ...
så blev jag lite orolig när jag inte fick tag på honom men när jag väl fick tag på honom mådde han illa som bara den och allt han sa från dagen innan kom han såklart inte ihåg :)
precis som känslorna som han hade för mig antar jag :)

jag kom att tänka på en sak som henki sa till mig när jag sagt något otrevligt till honom en gång när jag var full ...
" Barn och fyllesvin är de som talar sanningen "
fattade aldrig riktigt vad han menade med det men jag antar att man verkligen säger vad man tycker och känner när man är full , sånt man kanske inte ritkigt vågar säga när man är nykter kanske ?
iaf så messade jag honom en stund senare och bad honom att tabort mitt nummer och inte ringa mer...
vad skulle jag säga han ville ju inte ha mig  mer varför ska jag då vända tillbaks när jag försöker gå vidare?
även om jag verkligen tyckte om honom ...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: steffie

fan vilken jobbig text

2008-12-07 @ 19:50:54
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0