wiiiiiiie :D

Hejje alla :)

idag kom jag försent till naturvetenskaps lektionen haha xD
men han var riktigt rolig och trevlig så det var kul :)
vi måste visst betala 700kr för ett matkort o d räcker till 20 portioner :P
tycker de suger ganska mycket för d tjänar 100kr på det och att de inte ens kan betala lunchen för oss :P
men det är lungt iaf :)
det var riktigt roligt i skolan idag :)
jag fick Eva att garva typ as mkt xD
efter skolan så drog jag till SKHLM , gick till mamma och janne och hälsade på eftersom att de åker kl 8 på morgonen imon så lär inte hinna säga hejdå annars :)
var roligt och så :)
imon så ska jag träffa sami det ska bli lika kul som alltid :)
igår beställde ja o sami kläder om jag inte har sagt det så de kommer typ veckan som kommer :)
längtar som bara den :)
så imon ska jag växla in mina euro, min trisslott och köpa lite grejer :)


pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0